What!


    Publicerat: 2012-12-30| 15:06:50

Vad ska man säga?!

Den som anklagar mig för att inte göra de bästa för barnen känner inte mig. Ringde deras pappa & frågade om umgänge innan nyår alltså idag eller imorgon. Får skrik & snäs i telefon. De var alltså inte så viktigt att träffa sina barn. Förklaringen var att han inte fick vara i närheten av mig för åklagare & polis. Så om jag inte accepterade detta så var de mitt problem. Jag har iallafall frågat då barnen saknar sin pappa. Men de var sista gången jag gjorde detta. Jag har försökt allt för många gånger nu att de inte funkar längre. Önskar de vore vardag så barnen kan fokusera på annat. Massa möten blir de för mig & försöka få ordning på mitt så kallade liv...


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?