Helgen....


    Publicerat: 2012-03-25| 23:56:33

Det har varit en bra helg faktiskt!!

I helgen var de min barnledig helg och jag hade de bra... Lördagen lite jobb samt kina mat & Film. Idag var vi hem till mamma och firade henne. Barnen var överlyckliga för lite tårta. Efter de åkte vi hem för lite lunch i form av Våfflor på den dagen, men barnen var inte speciellt förtjust i de =( Åt en vardera och kollade på mig samt frågade mamma får vi annan mat sen. Jag försökte ialla fall, men mina barn är inge pannkaks barn. Spagetti och köttfärssås varje dag eller en stek då mår dom bra. Så imorgon har jag lovat att vi ska äta fläskfile gryta och ris.
Imorgon tillbaka till vardagen med skola/dagis. Jag ska försöka hinna tvätta klart de sista samt städa av det som skall städas. De finns så mycket jag vill göra men så liten tid. Hur man nu skall lösa de till de bästa?! Funderar på om jag ska dra av lite nu ikväll redan. Men känner mig som en soff potatis. Skulle vilja sova i tid som alla andra men de funkar inte. Har en massa viktiga samtal att ringa imorgon också. Hur ska man hinna allt egentligen?!
Köpte två skjortor idag, ja jag vet de är inte min stil men dom var så snygga och kostade INGET. Därav dom fick följa med hem. Har faktiskt unnat mig massor med kläder denna månad. Man får känna sig lite extra fin trots allt. Nej ska göra något om de blir sova de får vi se =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?