Vad har jag gjort?!


    Publicerat: 2012-03-20| 21:43:17

Jag vet inte vad jag har gjort men något måste jag ha gjort för att du ska behandla mig så här. Jag fattar inget och jag vet inte om jag vill fatta heller. Jag står för de jag säger och de jag gör. Men att bli behandlad som luft helt plötsligt visar mig att något är fel. Är de här ditt sätt att ta avstånd hade du kunnat säga de istället för att bara dissa. Jag kan ta de liksom!
De känns tomt och ensamt men jag fixar de! Du är inte mitt allt och kommer inte bli heller. För mina barn har ALLTID nr 1 som plats. Ju mer man skriver så inser man vad som egentligen pågår. Tragiskt bara att en enda person kan rasera hela mitt liv och allt runt omkring. Men jag vet vilken skitstövel du är nu och du kommer aldrig i närheten av mina barn igen. Den saken är jävligt klar. Tänk om du bara kunde skriva vad som var fel så jag förstog. Har frågat men får inget svar.. Du bara har stängt av mig. Får väl bara gilla läget och inse som vanligt att ALLT jag gör är fel, de spelar ingen roll om jag hjälper människor så får jag alltid skit tillbaka. Är de så man behandlar sin medmänniska?! Jag har då inte lärt mig att man behandlar folk på detta vis... Om jag bara visste vad jag gjort för att förtjäna detta????

Miss You....


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?