Vet inte alls...


    Publicerat: 2012-03-20| 17:23:47

Jag vet varken ut eller in med allt....

Snart är dagen D här och jag vet inte vad jag ska känna egentligen. Allt har bara varit kaos för mig de senaste dagarna. Jag var snäll som vanligt och ställe upp, sen fick jag kniven i ryggen. Kan inte förstå vad jag gjort för ont för att hela tiden få detta emot mig?
Jag har absolut inte gjort någon illa på de här viset. Men de visar bara vilka som är med mig och emot mig. Jag fixar detta ensam, vare sig jag vill eller inte. Jag fixar de. De är inte lätt men de kommer att funka bara jag ger mig fan på de. Jag har trots att mina riktiga vänner runt omkring mig som alltid kommer finnas där oavsett om vi ses varje dag eller någon gång ibland. Dom finns där. Funderar mycket på vad som egentligen har hänt med allt den senaste tiden. Allt är bara ett enda stort misstag som jag ångrar big time! Kan inte göra något åt de utan tänker ta konsekvenserna av detta. Jag är stor tjej nu som ska klara av detta!!

Jag kan... Jag vill... Jag ska!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?