Kabooom!!!


    Publicerat: 2013-02-01| 22:18:30

Ja så lät de nästan i min skalle när allt smällde till idag. Mamma & syrran har gjort anmälan att jag skulle misshandla mina barn. Sen på de har jag den "anonyma" anmälan hos sociala också. Kenth sov ju med mig igår till idag, skjutsa Rasmus till skolan sedan drog han till henne. Har ifrågasatt mig hela tiden & säger att allt är mitt val. Jag har inte gjort något val. De är han som är med henne & inte mig. Inser väl kanske mer & mer att de är verkligen över. Jag fick min avskeds natt. Och jag är faktiskt nöjd med det också! Så han var pappa ett dygn & några timmar denna månad. Får se när han tänker vara "pappa" nästa gång han som kan välja de själv liksom.. Nej tänker lägga mig & försöka sova.. Mår bara illa av allt tänkande!!

~ Not me ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?