Make my day!!!


    Publicerat: 2013-02-02| 19:34:24

Så jävla leds på allt nu. Jag tänker inte ta mera skit. Den saken är jävligt klar. Nu ska vi se om dom är lika stark som jag & kan hantera både polisanmälan & social anmälan samt att jag kommer vända upp & ner på allt. Alla som är ivägen för mig kommer jag krossa. Jag trodde inte jag kunde få tillbaka den här bitchen men jag är fan här för att stanna. Ingen absolut INGEN ska skada mina barn på detta vis mera. Jag går över lik om det ska vara så. Jag och barnen förtjänar bättre än denna skit vi fått ta i 2 månader nu. Jag känner sånt jävla hat att jag skakar. Har bädda ur sängen sedan han låg i den för jag äcklas. Så nu ska de bäddas rent & bli fint igen. Han har krossat mig för en sista gång. Tänker aldrig mera gå på skitsnacket. Om man älskar en person behandlar man inte denne på de här viset... Nu tänker jag lägga mig på soffan & hoppas få vila en stund ialla fall. Kanske att man får sova inatt om man har tur. Fast de är väl snarare att jag blir träffad av blixten än att få sova...

~ Bitch ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?