Spel regler?


    Publicerat: 2013-02-01| 12:24:52

Nyss jobbat klart & sitter på polisstationen för att jag ska på förhör kl:13. Skickade sms till K imorse efter att han åkt men inge svar. Provade ringa för att säga att jag hämtar Rasmus själv men inge svar. Ovanligt när han är med henne. Men nu äre så här att man kan inte äta kakan & ha den kvar samtidigt. De var en natt med han jag fick & de får jag väl vara nöjd med. De är hans förlust inte min. Visst känns de konstigt men jag tänker inte vara med i något spel med henne & vara rivaler. Då finns de faktiskt andra karlar i världen..
Funderar vad vi ska göra för mat idag & har inte en susning =/ Får se hur mötet här hos polisen går. Känns ju mäkta roligt allt som händer...

~ Uppdate ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?