Trött...


    Publicerat: 2013-02-03| 06:28:39

Så jävla trött på allt nu. Får reda på mera & mera. De läggs ut kort på Kenth på facebook där han är med sina vänner & Sandra istället för med sina barn. Jag känner sånt jävla hat att de inte finns ord alltså. Hur jävla känslo kall får man vara?! Hur kan man bara stänga av sina barn?! Han skyller på mig att de är jag som bråkar. Men tacka fan för de när jag blir orättvist behandlad. Han kan inte ens svara på att han valt henne framför oss. Nej då är de jag som gjort ett val & inte han. Så jävla tröttsamt. Han ska åka & jobba en vecka & ringer inte ens för att prata med barnen & allt skyller han på mig. Så de måste väl vara att jag är en idiot då. Jag måste gå vidare nu kan inte fortsätta vara så här ledsen/arg. Han förtjänar inte mig!!! Emil provad ringa pappa nyss men som vanligt skiter han i det.. Han bryr sig bara om sig själv & ingen annan...

~ Hatar de här ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?