Diva VS Kim


    Publicerat: 2013-01-24| 21:57:05

Känner mig som en diva ibland. Antar att de har med att göra att jag börjar bli en tjej nu. Inte hon som döljde sig bakom stora kläder & tog skiten. Jag vill framhäva mig själv & vara feminin =) Känner mig otroligt stolt över mig själv som trots allt detta tar mig vidare. Visst så kommer de stunder med alla jobbiga känslor & jag bara vill ge upp. Ringa han & bara be han komma hem. Men de kommer inte ske. Jag ska ta vara på min chans i livet & njuta av den. Sen vad alla andra killar går misste om är deras problem. Kan dom inte ta att jag är ensam med tre barn är dom inget att ha heller. Känner mig inte redo för ett förhållande, de enda jag saknar är väl närheten. Att någon tar i mig, finns där & är min bästa vän.. Jag är så tacksam för er mina vänner som finns där för mig dag som natt. Vare sig jag mår skit eller är glad. Jag är så stolt över att ha er som mina vänner <3

~ Vi för alltid ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?