Eh what?!


    Publicerat: 2013-01-21| 00:56:15

Klockan är efter 00 & jag kan inte sova. Fick precis eller för ett tag sedan reda på sanningen. Vilken tur att de finns ärliga människor kvar i detta land...
De var precis som jag sagt hela tiden! Han är med henne. Hans bästa kompis var tillsammans med henne & nu har dom gjort slut. Och K umgås hellre med henne än med sina barn. Han bor med henne, äter med henne & lever med henne..
En spottloska i ansiktet men samtidigt har jag vetat detta hela tiden. Tragiskt bara att han suttit här & sagt att han älskar mig. Skickat sms om hans känslor & allt. Samt att han inte skulle peta på henne ens. Jag fattar inte att man kan ta vid vid en polares förra brud. I min värld är detta tabu! Som för andra som är normala. Så de kommer väl en utbytning snart ännu ett barn till världen som han inte tar hand om eller bara när de passar han.. Jag orkar faktiskt inte bry mig speciellt. Men hoppas han har stake nog att stå för allt som händer & sker...
Kollade nyss till de fina barnen som vi gjort tillsammans en gång i tiden & tackar gud för att dom inte liknar han speciellt.. Nu blickar vi framåt & hoppas få lugn & ro. Ska ut på shoooppping imorgon & de ser jag fram emot =) En kille var hit på kvällen & hämta fälgarna så nu kan jag unna mig lite mera lyx =)
Ska ta reda på sista tvätten nu sen blir de försöka sova igen...

~ En som alltid får reda på sanningen ~


Kommentarer
Postat av: Anonym

Lite avis?

2013-01-22 @ 18:39:33
Postat av: Cizzi

Vad e de för jävla kommentar?! Å du vågar inte skriva vem du e heller!! Patetiskt

2013-01-22 @ 19:09:09
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?