Innerst...


    Publicerat: 2013-01-16| 00:13:44

Som ni vet har jag låst bloggen nu för att jag vill kunna skriva av mig av mina innesta tankar & funderingar utan att Någon använder det emot mig eller håller koll på mig...

Jag tycker att de här är en skit jobbig period just nu. Precis idag den 16/12 alltså för en månad sedan lämnade han mig på natten. Sedan dess har han inte sovit med oss, ätit middag med oss. Ja inte varit en familj med oss. Han bor hos sin bästa kompis tjej, vilket jag tror vad jag vill på. Hans kompisar betyder mera än vad jag & barnen någonsin har gjort. Han har hämtat sina saker & lever nu sitt liv. Han sa att han älskade mig & ville att de skulle bli bra. OM jag ändrade mig.. Hur ska han veta de?! Hur ska jag kunna ändra mig när han hellre lever med någon annan? Jag har gjort allt för denna man men nu funkar de inte längre. Jag mår dåligt av att ha det så här. Tydligen ska jag bara sitta & vänta på att han kommer tillbaka till mig. Jag har väntat en månad nu. Ska jag vänta 6 månader, 1 år, 10 år?! Nej jag är faktiskt värd mera än så här. Mina barn är mitt allt & jag är tacksam för att jag fick de finaste man kan få på dessa 11 år tillsammans..
En dag är jag mogen att gå vidare & kanske träffa någon ny. Som de känns nu saknar jag tryggheten..
Sömnlös av alla dessa tankar & funderingar. Har tagit sömntablett men de hjälpte inte heller... Ska glo på tv tills ögonen inte orkar mera =)

~ God Natt Vänner ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?