Min dag?!


    Publicerat: 2013-01-28| 18:13:42

Hahah denna dag vill jag helst glömma.. De började med att jag vakna 04:30 Wtf liksom. Klar vaken så tog jag både disk & tvätt. Sen gjorde vi frukost & klädde på oss. Skulle till bilen, bil nyckeln var spårlöst borta. Letade överallt till o med i garaget under bilen. Ingen nyckel!! Mamma skjutsa till skola/dagis & mig till jobbet =)
Första arbetsdagen idag & jag är helt slut i ryggen. Men härligt att göra något. Jobbade mina timmar & skulle ta bussen hem. Kliver på bussen som för övrigt kostade 40:- ( fy fan så dyrt) Funderade & jag har inte åkt buss på säkert 2 år! Nåväl sitter på bussen & vid brynäs centrum stormar polisen bussen. Går med raska steg emot mig & en kille som sitter bredvid. Paniken kom i mig vad fan har jag gjort nu då. Dom skriker killens namn & tar av han från bussen.. Fy fan vilken hjärtklappning alltså. Aldrig mera buss för min del då går jag hellre! Kom hem & fortsatte leta nyckeln, kollat gången in på gården. Då snön smällt bort, där låg nyckeln precis vid dörren också! Snacka om tur alltså...
Barnen har ätit & lagt sig i min säng för att se bompa. Sen är de sängdags. Mamman ska duscha & lägga sig i tid hon med. De var ju skönt att vakna så tidigt =)

~ Kanke kanske inte ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?