Sanning? Eller?


    Publicerat: 2013-01-27| 03:42:20

Konstiga saker händer hela tiden. Så fort jag landar så är det något nytt. En "vän" hade skrivit om han ska säga sanningen eller att man ska få höra de ryktes vägar.. Antar att de är menat till mig. Fattar inte vad som ska vara nytt denna gång & när ska jag få lugn & ro? Sen nästa är ju "han" som jag känner att allt funkar med. Han är inte alls redo för de här med familjeliv. Inte som jag trodde eller de han visade här. Jag kan inte bara sitta & vänta på att mr right ska dyka upp. Då kan jag lika gärna låta allt vara. Mina barn är mitt allt & dom sätter jag ALDRIG åt sidan. Kan inte sova & känner mig orolig i kroppen. Att jag inte bara kan släppa alla jävla tankar. Eller släppa karlar!! Alla är fan likadan. K är med henne istället för sina barn. "han" är hellre där han är än med oss också. Så hur ska man tolka de? Jo att man inte är värd deras uppmärksamhet. Någonstans där ute finns han för mig med. Kanske inte är läge för mig just nu att ens tänka på att träffa någon..

~ God Natt ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?