Söndag...


    Publicerat: 2013-01-13| 15:05:50

Så var denna helg redan slut. Imorgon återgår vi till vardagen. Så skönt att de är rutiner & allt igen. Att skapa en vardag med tre små är inte lätt. Men jag fixar de. Är van att vara ensam med barnen så detta är ingen nyhet precis. Var till akuten idag, skicka sms men han vägrade komma & hjälpa mig med barnen. Än en gång var allt annat viktigare.
Han säger att JAG ska ändra mig för att få ett förhållande som funkar. När jag inte ens får en chans. Är min chans att han är med henne? Åker runt med henne överallt. Näe!
Jag orkar inte mera & ger upp. Tragiskt att han drar ner alla. Snart dags att göra mat & alla måsten som finns. Imorgon dags för möte igen & hoppas att de blir som jag tänkt mig. På fredag drar vi =) Jag och barnen ska ha de så mysigt tillsammans.
Ska sätta ut lite annonser på saker som bara står också =)


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?