Suck!!!


    Publicerat: 2013-01-13| 07:45:34

Som man bäddar får man ligga!! Han trodde helt allvarligt att han skulle komma åt mig med lögner & förskönande. Han åkte härifrån direkt hem till henne.. Hans bara funderade då pappa lovat vara med dom. De enda som var viktigt var precis som jag skrev innan hans saker!!
Sen har han mage att tro att jag ska släppa iväg barnen med han ensam & utsätta dom för människor som inte kan bete sig samt att jag vet en hel del. Jag har rådfrågat flera & dom säger precis som mig ALDRIG!!
Han verkar tycka att de var värt detta att förlora sina barn & välja sina vänner framför dom! Löjligt!!!
Jag kommer låsa denna blogg så bara ni som känner mig kan läsa denna!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?