Tapeter


    Publicerat: 2013-01-07| 21:43:13

Detta kommer driva mig till vansinne innan de är klart alltså!! Fattar ju hälften av vad jag håller på med liksom & ändå ska jag göra de. Jag får väl betala en rust den dagen jag flyttar mera är väl inte de då. Hoppas de kommer bli lika bra som jag förväntar mig & att jag kan sova i mitt sovrumm till slut. Har kasta ut allt därifrån så de ekar där inne =) Kanske borde ha en fest där.. När detta är klart anlitar jag någon som fixar Rasmus rum för de här gör jag aldrig mera om alltså. De var de värsta jag gjort i hela mitt liv!
Nu sitter jag med sista dosan snus också sen ska jag sluta. För vilken gång vet jag inte men behöver spara in pengar så varför inte på detta då?! Så jag ska göra ett tappert försök mitt i allt elände =)
Hade vela åka till IKEA & spana också men de finns liksom ingen tid till något längre. Är de inte ena mötet så är de andra. Känner mig faktiskt lite vilse i pannkakan. Nej nu ska jag väl fortsätta så jag har gjort en vägg iallafall =) För de har gått mycket spill tapet om man säger så..


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?