Uttråkad...


    Publicerat: 2013-01-07| 16:29:50

Så uttråkad att de inte finns ord! Vilket resulterade i att jag har rivit hela mitt rum & spacka för att sedan sätta upp nytt & fräscht! Tanken är att göra ordning mitt rum. Sen ska jag börja med Rasmus rum så de blir fint med lite nya saker & grejs som han vill ha det. Dock skiter jag inte pengar så de får gå i den takt de går. Mera kan man inte göra. Ensam att sätta upp samt skära ut tapeter är inge vidare jag jag säga. Har aldrig gjort detta förrut & de kommer sluta i kaos tror jag =/ Men den som lever får se. Nu göra lite mat till trollen & bompa mys. När dom lagt sig ska jag väl försöka få ordning här hemma någorlunda iallafall för just nu bor vi i ett enda Kaos!!


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?