Vem ???


    Publicerat: 2013-01-21| 17:34:43

Hämtat barnen från skola/dagis. Gjort mat stuvade mackaroner & köttbullar. Fick då denna obehagliga känsla igen. Vem försöker jag inbilla att allt är bra? De är verkligen inte Okej detta. Alla säger åt mig gå vidare du är värd bättre. Funderar om det är denna psykiska misshandel har något med sig. Känslorna spelar mig ett spratt & jag hänger inte riktigt med på allt. Ena stunden hatar jag han & andra så önskar jag bara att han var hemma. Jag vet att jag ska släppa detta! Jag vet.. Önskar att allt bara tog slut, att de inte fanns tid för alla dessa tankar. Barnen frågade inte efter pappa igår eller idag. Dom kanske har gått vidare & insett mera än vad jag gjort. De gör så jävla ont att inte duga/räcka till & vetskapen att han är med en annan. Jag skulle ALDRIG kunna vara med någon annan. Trodde att de skulle hjälpa med lite shoopping & vara hemifrån men inte ens de hjälpte mig.
Göra klar barnen för sängen snart & ta reda på disken....

~ Undran ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?