Well done!!!


    Publicerat: 2013-01-22| 02:56:56

Somnade före 19 & vaknade nyss.. Bra jobbat hörru!! Allt är bara virr varr i huvudet men äntligen har jag fått ett svar av en ärlig person. Jag har beslutat att ge upp! De här krossar mig bara mera & mer. Jag måste finnas för mina barn & sätta dom i första hand... Hur ont de än gör så önskar jag att jag aldrig kommer känna dessa känslor igen! Ska upp på möte snart & de känns ju väldigt givande eller inte. Polisen ringde idag & skulle lämna de sista till åklagare mera vet jag inte. Allt känns så förvirrande & skrämmande. Jag vet vilka jag har bakom mig nu & för alltid. Förrästen har vi sökt nytt boende då Rasmus beslutat att de är okej att flytta nu. Så nu håller vi alla tummar & tår för att vi lämnar Gävle! Kommer bli en ny start för oss, även om de blir så att vi inte flyttar så ska vi göra något roligt! Stockholm i mitt hjärta!! Alla stöttar mig & säger flytta lämna allt bakom dig. Vi har pratat om de här idag & äntligen är Rasmus med på att flytta & finna ro någon annanstans =)
Ställer mig & viker lite tvätt iställe & ordnar för skola/dagis. Ingen ide att försöka sova mera då jag är för pigg för de =/

~ This is me ~


Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?