Äntligen Freeeeedddaaagg !!!


    Publicerat: 2016-04-15| 16:04:28

Äntligen helg !!!
Som vi längtat efter helgen, de betyder att snart är de ny vecka med nya möjligheter. Trött som en idiot eftersom Casper skrikit sig genom hela natten & skriker än då han är förstoppad. Allt kommer inte ur den lilla kroppen liksom 😰
Deras pappa var här idag och hjälpte mig med diverse saker. Trodde han skulle umgås med sina barn. Började plocka undan saker som han inte har med att göra ens. Casper fick iallafall träffa sin efterlängtade pappa och de betyder nog mest för han 😍
Nu står maten på spisen, barnen leker & jag är uttråkad. Gjorde förrästen fransar idag 😍☺️
Riktigt nöjd blev jag och att jag ens vågade. Nu är de bara dessa jäkla bryn som ska tatueras sen är jag faktiskt nöjd. 
Tankarna surrar runt och jag misstänker sömnlös natt igen, inte så att någon ens erbjuder sig att ta casper en natt så jag får sova något. Mina mörka ringar under ögonen kommer bli ännu mörkare ... 
Nej nu dags att duka bordet och äntligen få besök till maten 👍



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?