Jag hatar kvällen ...


    Publicerat: 2016-04-14| 22:42:20

Ångesten smyger sig på väldigt intensivt. Har en son som är dålig i magen (hård) så natten kanske blir livad. Ska försöka få i han mera messmör så de kanske släpper.. Försöka sova känns värdelöst och de känns som att hjärtat ska sprängas. Jag vet att de går över & jag vet att de inte är farligt. Men känslan av obehag är inte behaglig. 
Pratade nyss med barnens pappa och sa precis som jag kände. Jag har tänkt nu när jag varit ensam, att allt är över nu och vi är vuxna människor som lär stå för våra beslut. Enligt han så gör jag inte annat än ljuger speciellt i mitt förra inlägg. Råkade klistra in länken till han när den skulle till syrran 😰
Så jag sätter lösen på bloggen igen så bara de jag vill ska kunna se min blogg har lösenordet. 
Försöker sova igen & stänger av allt... 
~ God Natt ~ 



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?