Same shit different day..


    Publicerat: 2016-04-18| 21:54:07

Innerst inne visste jag det hela tiden. Jag visste att allt bara var en illusion. Och rätt hade jag hela vägen. 
Än en gång blev jag sol & vårad av samma person. Han fick som han ville och jag sitter här ÄN en gång utan nycklar till mitt egna hem liksom. Känns ju underbart att ha det så här. Jag måste stänga av och gå vidare en gång för alla. Huset är larmat iallafall och mera kan jag inte göra. Känner mig så förbannad, sårad, ledsen. Men vad gör de egentligen ?! De spelar ingen roll vad jag känner. Tankarna bara slår emot mig hela tiden, jag inser mer o mer att jag kan inget göra åt de val man gör i sitt liv. Tragiskt men sant. 
Massa jobb trillar in och jag får tänka på annat sån tur är. Lär planera om en hel del jobb eftersom jag har lilla casper hemma 😍
Jag orkar bara inte mer nu... Kastar in en bild .. 



Kommentarer
Kommentera här!
Namn?

E-postadress: (Publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Komma ihåg dig?